Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Mode för medelåldern!

Jag älskar kläder, speciellt att hitta nya matchningar och gärna blanda gamla godingar på ett nytt sätt!

Nu är jag 49 år och närmar mig 50-årsåldern med raska steg, men intresset finns kvar! Jag som trodde att det skulle falna. Nu kände jag att jag vill ha ett showroom för hur ett medelålders klädsmak kan se ut och på min blogg får jag göra det om jag vill:) 
Så här kommer det. Se det som tips om du vill. Själv sparar jag som egna tips på hur jag lyckades kombinera mina plagg just denna dag - ifall att jag i framtiden drabbas av idétorka. Haha, man blir ju glömskare med åren har jag hört😉 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 NORRSKEN EMMA
skriven :

snygg outfits!

Svar: Tack! :D
WellnessByCamilla