Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Spärrade kort, youtubers och konsert!

Det gäller att utnyttja livets dagar väl. Man har ju bara ett liv och varje dag är unik och kommer aldrig igen.
Efter att jag klantat mig och råkat spärra mitt bankkort så att O och jag inte kunde varken köpa något eller äta i stan, så var vi nästan på väg att vända hemåt igen direkt, men så sa jag att "man kan ju faktiskt njuta av stan ändå - utan att det kostar. Så vi strosade, köpte varsin glass för mina enda kontanter och såg på vår vackra huvudstad innan O kom på att det skulle vara kul att se Splay...? Splay? Vad är det? Tydligen ett ställe där "youtubare" hänger. Så jag googlade fram det, vi gick dit o där väntade redan ett gäng tjejer utanför så vi slog oss ner o väntade med dem. Några hade väntat i 6 timmar!! Vi väntade 10, jag klev fram o mötte upp en youtubare som kom ut o frågade om det var ok att ta ett foto, vilket det var. Dessutom fick vi en massa chokladkakor mot löfte om att inte visa de andra fansen. Gissa om O var glad sen...













Direkt när vi kommit hem for jag med A till Uppsala och konsert med Planetshskers! 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: