Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Livets vändningar, Hillsong Channel och kvällslöpning

Vilken dag... Mina tankar har gått från en skön ledig dag i solstolen, läsandes en intressant biografi till att be för en kille som igår blev påkörd av ett tåg och nu ligger svårt skadad på sjukhus. Han blev puttad! Helt sjukt! 
Livet är skört. Vi vet inte vad som händer oss nästa stund. Om vi tänker på detta kan det leda till två val; antingen till att vi blir rädda eller till att vi njuter extra mycket av den stund vi har. Jo, det vi också kan välja är att antingen bli fullt upptagna av att njuta av vårt eget eller så finns vi och våra resurser för andra. Vad väljer du?
Jag väljer att njuta och vara oerhört tacksam för de stunder jag har! Imorgon kan allt vara borta. Och det jag är och har vill jag dela med andra. Skickade ut inbjudningar hem hit till några vänner och en kunde komma en kort stund. Så värdefullt att vi har tid med varandra! Ta inte varandra för givet! ❤️
Hillsong Channel startade idag! Åh vad glad jag är för den! Då kan hela världen nås av evangeliet på en gång! Gud öppnar dörr efter dörr för min globala kyrka. Gud har visst bestämt sig för att använda oss rejält i denna sista tid. Vilken förmån att få vara med på äventyret! Jag nyper mig ofta i armen så att säga.
avslutade dagen med en löprunda. Det bästa sena ljumma sommarkvällar! Sen sover man som en stock!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: