Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

28 grader i skuggan

Läser vilka böcker jag vill nu när jag slipper studielitteraturen ett tag. Älskar ju böcker och i synnerlighet människors verkliga liv. Ulf Christianssons bok "Det var värt alltihop" fångar mig just nu. Ulf är rak, modig och ödmjuk. Han avslöjar vad han mött hos människor, både bra och dåligt. Summan av boken är att man inspireras av att han bevarar sin tro genom allt och att han är radikalt Jesus-fokuserad. Jag skrev ett uppmuntrande tack-meddelande till honom. 


Morgonen startade jag med en powerwalk med Lexie. Bästa starten! 
En av två studentfester idag hann P med. 28 grader varmt så jag tog de minsta plaggen jag hittade 😅
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: