Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Raw food och körsbärsblomningen i Kungsan!

Åh vilken underbar dag jag ordnade till mig själv! Njöt av god frukost samtidigt som jag jobbade med C-uppsatsen, tog en solig promenad med finaste vovvarna, tog tåget in till stan, googlade fram bra raw food som jag sen åt i den blommande, soliga kungsan och fixade två ärenden innan jag for hem! Ikväll kör jag ett vikarie-Zumba-pass och fixar lite mer C-uppsats. En perfekt dag med mycket gjort och mycket njutning! Älskar mitt liv, tycker att jag lyckas bra med att prioritera rätt😃🎉🌸 
Njuter du också av ditt eget sällskap? Tänk vad viktigt det är! Det är ju dig själv du har sällskap av dygnet om ett helt liv. Det har funnits många år då jag inte trivts med mig själv, eller att ens vara mig själv. Det har varit ångest. Otrygghet. Rädslor. Men jag har dels förstått hur Gud ser på mig och älskar mig, dels vuxit i mognad och utveckling genom kurser och erfarenheter, dels att jag nu vågar vara mig själv helt utan att försöka spela någon som alla är mer nöjd med. Jag är jag, med fel och brister, men med ett gott hjärta. Jag skrattar bara åt det jag tycker är roligt och inte när det passar andra, jag säger ifrån när jag tycker det behövs och så vidare. Detta ger en bra självkänsla och gott självförtroende. Och jag är barn till en kung (Jesus), därmed prinsessa i ett kungahus. Med rak rygg och stolthet i det.👸🏻
Denna lilla restaurang tänker jag även fika i någon gång eftersom de har sockerfritt fikabröd! Raw👊🏼 
världsgod ljummen rawfood👌🏼
Jodå, jag matchade träden😜
Endast drygt en-två veckors blomning. Måste prioriteras! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: