Wellness By Camilla

MedelÄlderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hÀlsa, resor och relationer. VÀlkommen!

Colour dag 2🎉

Haha, alltsĂ„ det hĂ€r hotellet... Jag bor bra, det vill jag betona, men de hĂ„ller pĂ„ renovera och för mig saknas det bara en sĂ€nglampa. För M saknas det belysning i badrummet/toan. För en annan saknas det fungerande dusch. Och sĂ„ Ă€r det plastade golv, mĂ„larpytsar och en stark doft av mĂ„larfĂ€rg i vĂ„ra korridorer. Men det Ă€r ett charmigt hotell sĂ„ jag funderar Ă€ndĂ„ pĂ„ om jag inte ska boka hĂ€r igen nĂ€sta Ă„r... 

IgĂ„r fortsatte vara en stark underbar Colour conference. Minus Ă€r priserna pĂ„ restaurangerna vid arenan och igĂ„r kvĂ€ll nĂ€r vi var pĂ„ en restaurang ett helt gĂ€ng, dĂ€r vi skulle fĂ„ 20% rabatt, sĂ„ försökte servitören övertyga oss om att han dragit rabatten utan att det syntes pĂ„ vĂ„ra respektive priser😂 Vi var för trötta för att driva vidare caset sĂ„ vi gick hem och stupade i sĂ€ng. 
UrsĂ€kta suddig bild pĂ„ vĂ„r Ă€lskade pastor Bobbie Houston💖
Christine Cane - stor favorittalaređŸ‘ŠđŸŒđŸ’„
Nu Àr jag redo för en ny dag!
Önskar dig en fin dag❀
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: