Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Mycket har hänt!

Jag med min blivande 50-åring! (tyvärr var det fläckar på fotot vi fick av kompisar..)


Hej du som inte gett upp min blogg utan är här och kikar ibland! Plötsligt dyker jag upp igen;)
Mycket har hänt sedan jag skrev sist...Det är ett nytt år nu! Dags att återuppta bloggen, eller vad tycker du?
Ge mig gärna feedback på vad ni vill jag ska blogga om! Alla synpunkter är välkomna!
Här är några saker som jag själv har som förslag men som ni kan vara med och säga vad ni vill höra mer om:
1. Silverbröllopet!
2. Att ha barn som flyttar till olika delar av världen.
3. Sista skolbarnet - tiden efter småbarnsperioden, hur är livet nu?
4. Mitt företag - vad händer?
5. Hälsa; stresshantering, kost, träning, mental träning, sömn m.m...
6. Förberedelser för att fira mannens 50 år!
7. Det sociala livet - från Pridefestival och Halloweenparty till nyårsfirande i en kyrka!
8. Att hitta tillbaka till gamla vänner och att hitta nya! Vad är vänskap?
9. Min tro på en levande Gud
10. Resor - berättelser om andra länder och dess påverkan på mig!

Ja, ni ser; nu har ni några förslag att välja på;)
Jag har alltid mycket att berätta. Det betyder inte att jag berättar allt - jag väljer, mycket medveten om att en blogg är ett fönster ut mot hela världen.
Det jag skriver är godkänt av min familj och mina vänner.
Det jag skriver kan reta upp andra; bara jag skriver om hur lycklig jag är retar alltid någon. Likaså om jag skriver om något som stör mig, så retar det andra. Skulle jag ta hänsyn till alla så blir det ingen personlig blogg alls.
Däremot lyssnar jag och tar hänsyn till de närmsta.

Vi ses och hörs! Ha en fantastisk dag så här i början av det nya året - full med möjligheter för dig och mig!
Själv kurerar jag mig under några dagar nu mot en förkylning....Zumbapass igår och idag - företagandet tar inte hänsyn till sjukdom, kundernas förväntningar går före min hälsa, men var lugn, jag ser till att det viktigaste, mitt hjärta, inte anstängs:)

kram C
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: