Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Hemliga gäster...

Har precis haft gäster här!
Och de är hemliga;)
Visst är jag jobbig som inte säger vilka!?
Men tids nog ska jag berätta....vet inte när bara, eller om det blir något ännu....
Ajaja, sorry för att jag säger A men inte B, men vad gör man inte för att hålla uppe läsarintresset för bloggen, heheheh;P
Ikväll, inom ett par timmar så kör jag Zumba Fitness som vanligt i St Pers skola i Sigtuna kl. 18.00
Och fortfarande har jag min kampanj: KOM MED EN NY DELTAGARE SÅ TRÄNAR DU GRATIS! (eller gå två och betala för en),
Så välkommen om du inte testat mig som instruktör, eller kanske inte ens Zumba!
Ett kul sätt att träna! Och väldigt effektivt, frigörande, endorfin-kickande:)
Har ni förresten sett att H&M ska ha en kollektion med "Lisbeth Sallander" - kläder!!
I love it! Detta mode är det som är jag innerst inne; gammal rockbrud som jag är;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: