Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Ljuvliga vårmode!

Ah, nu har jag handlat för denna vår!
Bort med det mörka, varma och in med ljust, luftigt och blommigt:)
Har haft några rundor och det är ju inte mycket tid jag haft kan jag säga, ca tre timmar i Väsby Centrum, en halvtimme i Bikbok (snabbt efter att biofilmen slutat och innan butikerna stängde!) och en halvtimme på H&M när min vänninna Fredrika skulle dit o kolla.
Men skörden blev ju stor ändå tycker jag:
Förutom detta så har jag även den här som jag köpte för flera veckor sen
men ännu inte hunnit använda:
Det enda jag funderar lite på nu är ett par ljusa kängor....de skor jag
köpte är ju liksom ännu för kalla att gå omkring med...hm, vi får se.
Nu ut i solen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: