Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Nytt uppdrag i kommunen!

Jätteroligt är det att få förfrågningar av företag, organisationer, kommuner eller andra utifrån!
Det blir lite spännande så där med en helt ny grupp av deltagare man möter för första och kanske enda gången! Det gäller då extra mycket att vara noga, tydlig, karismatisk och trevlig!
Jag får väl rapportera efter eventet, så ni får reda på om jag lyckades med de krav jag sätter på mig som instruktör;)
Det är en liten resa till på gång.....till en annan kommun....hoppas det blir av!
Som sagt; spännande är det att få sticka iväg på enskilda uppdrag!
Vi hörs igen!
Kommer ni ihåg min inbjudan till Ljusdals kommun? Det var riktigt roligt!
Hoppas på fler "turneer"! Hojta till om ni bor i en kommun som behöver
Zumba a la WellnessbyCamilla;))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: