Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Åter en dag i sjukstugan...

Dagarna går fort. Även om man är bara hemma. Det är underligt.
Jag kan ha hur mycket tid hemma som helst, ensam eller ej spelar ingen roll. Det finns nämligen så mycket att göra som jag gillar!
Så många böcker att läsa!
Så många filmer att se!
Så mycket kurser och föreläsningar och annat som jag vill planera!
Så många förråd som behöver röjas!
Så många lådor som behöver städas!
Så mycket tavlor som skulle behövas hängas upp!
Så många bloggar och hemsidor att upptäcka!
Kan fortsätta hur länge som helst...
Men denna vecka, när jag är sjuk och att det dessutom sitter i luftrören, så kan jag bara göra allt man kan när man sitter alldeles stilla. Alternativt ligger ner. Åh, vad jag längtar efter att kunna röra mig ombehindrat igen, utan att få en hostattack!
Olivia, som nu äntligen gillar sjalar!, såg ut så här i morse innan hon
glatt åkte till dagis med storebror:
Värsta lilla mini-tonåringen:)
Mormor surfar runt på min Mac:)
Kvällsfikat idag var detta!
(jag vet - mina bilder är suddiga. Jag tror det handlar om att jag har
helt fel IS0 inställt på kameran.)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: