Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Namn på mitt företag?

Hm....just nu snurrar en massa namn på mitt företag....jag hade inte tänkt ha ett namn till en början, utan helt enkelt "dipl.Stress-och Friskvårdsterapeut Camilla Strand" MEN nu vill jag ha ett namn! Ett bra namn. Som berättar vad det handlar om men ändå passar alla. Inget gulligt namn, inte för mjukt för då får jag bara kvinnliga kunder, utan ett namn som är lätt att komma ihåg, snyggt, coolt men talande och som kan innefatta även klippning och massage. Ja, jag tänker klippa också!
Jag har klippt folk under alla år, men tid är pengar och pengar har jag inte kunnat tagit eftersom det är svarta pengar. Men nu äntligen så kan jag klippa alla som vill och ta betalt. Jag kommer troligen ta 200kr för en klippning. Vill man sen lägga till 100kr så får man en "pausmassage" också. Vad är det tänker nog du...jo, det är helt enkelt att du sitter kvar på stolen med kläderna på och jag masserar rygg och nacke. Det tar ca 10 minuter. Superskönt men ändå så enkelt!

Så boka mig på klippning/massage från och med 1 juli:)
Jag har köpt en riktig frisörstol också så jag kan hissa dig till rätt nivå. Jag kommer klippa i tvättstugan nere, det blir min salong:)
Sen kan man då även boka mig för coachande samtal och terapi gällande nästan vad som helst i livet. Du styr samtalet. Jag ställer frågor, ger dig övningar, läxor och tester. Målet är att du ska ta steg vidare, nå mål du själv sätter, utvecklas och dessutom nå ett liv i maximal kraft och med större självkänsla:)

Så välkommen att boka mig! Från 1 juli.
Fram till dess ska jag köpa in lite hjälpmedel till mitt arbete och även göra en framsida, skaffa en bra mail och som sagt hitta ett klatchigt namn!

Nu måste jag gå och sova så jag inte åter igen försover mig och får sms av Magnus imorgon bitti..........!

kram fantastiska människor - jag älskar er alla tokar!


Magnus - min knäppa chef:)
Extra kram till honom! Hahahah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magnus
skriven :

Ingår det fotmassage,de säger att man känner sig lite lugnare efter fotmassagen.