Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Vår snygga kronprinsessa

Monarki eller ej? Det kan folk tycka olika om. 
Jag är iallfall glad över vårt kungahus. De gör ett överlag gott intryck. Trevliga, skötsamma, utan skandaler, engagerade i välgörenhet med mera.

Sen kan man väl tycka att en del saker är ett spel för galleriet....som att de har en kristen grund , att de vill visa på ett "kristet sätt" att de inte t.ex. flyttar ihop förrän de gifter sig....men att kunna vara ihop i över 7 år utan att leva tillsammans, utan sex före äktenskapet....hehe, skulle inte tro det..
Det känns väl lite larvigt kan jag tycka  när det inte blir ärligt. 
Ja, och precis som Jenny här kommenterar så har ju tydligen även prins CarlPhilip och prinsessan Madeleine också levt sambo.
Tacksam ändå att de pekar på en bra livsstil.

Nu var det inte kritik jag ville komma med här utan helt enkelt bara säga att jag är stolt och glad över vårt kungahus:) Speciellt viktigt är det ju med Victoria som är kronprinsessa, och därför då kommer att bli drottning en dag. 
Hon verkar vara en väldigt fin tjej. Varm, sympatisk, kärleksfull.

Hon är ju till på köpet så snygg! Hittade bilder på henne som jag bara måste visa.

Som Friskvårdare är jag extra glad över valet av hennes blivande man, d.v.s . Daniel! Han kommer promota detta med friskvård och hälsa och det är ju suveränt! 
Kanske kan vi svenskar, tillsammans med kungahuset, bli föredömen för hela världen som "världens hälsosammaste folk" ?? Vore kul och mycket bra för oss alla:) 

Kolla nu in bilderna på Victoria:
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenny
skriven :

Ja, jag håller med. Hon är grymt snygg och jag är stolt över vår kungafamilj! Men vad jag har förstått så har philip bott sambo och även madeleine...



Kramis!

2 David T
skriven :

Härligt med kungafamilj iaf tycker jag... Apropå äktenskap vill jag rekomendera den här länken som ger större förståelse på äktenskap/skiljsmässa utifrån judisk-kristen tradition ...



http://www.christianitytoday.com/ct/2007/october/20.26.html