Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Friskvårdskursen = praktik!

Min praktik som jag får göra på jobbet är en Friskvårdskurs på 10 gånger.
Den fortgår - trots att vi behövd ställt in nån gång och flyttat den hit och dit.
Det är inte lätt att få loss 4 tjejer från Terminal 4 varje gång! Det är ett väldigt diskuterande hit och dit mellan mig och Teamledarna....men det går! Och nu i helgen är det dags att ha nr.6 och 7 = en halvtimmes livscoaching var för tjejerna.

Jag ska göra livshjulet med dem och kolla på deras ifyllda läxuppgifter; stressdagboken och uppmärksamhetsprofilen. Utifrån dessa ska jag coacha dem.

Så här såg förresten inbjudningslapparna ut som jag gav dem innan kursstart:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: