Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Sveriges Radio

Jag lyssnade förstrött här om natten på ett program på SR om politiken i USA, "USA podden". Tänkte att jag behöver höra på något sövande så att jag lyckas somna om. Men det var ett kul program och plötsligt hör jag dem säga att man kan maila in för att få biljetter till nån inspelning med publik. Vad kul! Jag har ju aldrig varit i Radiohuset! Jag skickade ett mail och bad om två biljetter, en till mig och en till O. Och det fick jag. Nu ikväll har O och jag varit där och det var kul! Galet bra var akapellakvartetten som sjöng! Deltagarna i programmet var roliga och så klart var ämnet roligt; Trumps installation som USAs nya president... Mitt i programmet fick vi som publik vara med i en quiz tävling. Mycket goda wraps bjöds det på med bubbelvatten till. Nu längtar vi hem till sköna sängen. Zzz
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: