Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Gröna Lund och flickhysteri

Jag, O och hennes 13-åriga kompis hade bestämt sedan tidigare att de skulle få gå på Gröna Lund tillsammans. O ville ändå att jag skulle vara med även om de kunde åka allt själva så jag packade min deckare, korsord och en rejäl matsäck och åkte med. O tyckte det var så stort att jag "offrade" en dag där utan att åka något, men jag bedyrade henne om att jag aldrig har tråkigt, att jag aldrig offrar min tid. För jag vet inte vad tråkigt är idag; vi har ju böcker vi kan läsa, korsord att lösa, mobiler med både spel, podcasts, nätet och allt, människor att lära känna... You name it! Hur kan någon ha tråkigt? Det låter som de som lever på kickar.

Nåväl, tjejerna åkte första timmarna som mest men sen tjocknade det med folk och O fick reda på genom youtubers att två norska popsnören skulle uppträda... Dådet blev en kul konsert också. En lyckad dag (vilket varje dag vi får leva, andas och leva i fred, är!)

Korsord, deckare och utsikt över vattnet - vad mer kan man begära?
I väntan på konserten åt vi glass och tjejerna pustade ut efter allt åkande.
Det tjocknade på
Nöjda tjejer som tyckte pojkarna var jättesöta!

Att vandra genom Stockholm en ljummen sommarkväll är helt ljuvligt!

Från spårvagnsstoppet vid Kungsträdgården gick vi vidare till centralen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: