Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Jobben trillar in:)

Jag har sedan i somras bara ägnat mig åt mitt företag WellnessbyCamilla. 
 
Vill så gärna utöka verksamheten, men det tar lite tid och fungerar bäst genom etablerade kontakter. 
Sen är ju inte "att sälja mig själv genom att ringa runt till företag" nått jag så gärna gör, måste jag väl erkänna...;)
 
Men tack vare både Zumba-kunder, folk jag träffar på fester, genom vänner och bekanta, så har några roliga jobb trillat in vart efter, vilket gläder mig enormt givetvis!
 
Nu har jag precis fått ett härligt uppdrag; att köra en föreläsning/månad på en arbetsplats! Det blir fyra tillfällen här under våren. Detta är ju ett perfekt upplägg för mig som ju jobbar så brett. Då kan jag ta olika ämnen mer ordentligt vid varje tillfälle. Det kan handla om t.ex. Självkänsla/självförtroende - hur kan jag lära mig fokusera på mina styrkor istället för mina svagheter? Eller Kost-och Träning; att hitta rätt i hälsodjungeln! Vad sägs om det populära ämnet; Stresshantering - Balans i livet! ? Och så min favorit: Kommunikation - vad förmedlar du till dig själv och till andra?
 
Oj, vad jag ser fram emot detta! 
 
Jag ser även fram emot ett härligt ZUMBATHON CHARITY EVENT som jag och mina Zumba-kollegor och vänner Monica Castaneda Segerström och Carloz Zumba Ibanez kommer att anordna LÖRDAG 27 APRIL KL.14-16 i Hope Church!! Det underbaraste med det är att alla pengar oavkortat kommer gå till prinsessorna i Nepal; de flickor där som föds in i våld och prostitution. Gissa om vi brinner för detta? Det känns hela tiden under vår planering att Gud redan tänkt ut hur vi ska få ihop pengarna till "dessa mina minsta" och att Hans idéer bara trillar på plats vart efter!
 
Har förresten också nu precis uppdaterat min instruktörs-sida på Zumba.com: 
Välkommen att kika in!
 
 
 Paulo Roberto inspirerade mig på Twitter att faktiskt hålla i och löpträna hela året om, så jag springer för fullt! Det är underbart när den mentala barriären och de dåliga ursäkterna får ge vika! Det finns inga dåliga väder - det finns bara dåliga kläder, eller hur? Jag klär mig i underställ både uppe och nere, på det löparbyxor, samt långärmad löpartröja. Ovanpå tröjan en fleecetröja. Sen tunn vindjacka på det. Mössa och tunna handskar givetvis. Bäst av allt: broddar under skorna!! Ett måste om man ska springar över isfläckar och i snömodd. Bara att köra!! Sköna hörlurar som sitter som stora lock över öronen och en radiostation med bara löpmusik är pricken över i:et:) Lets go!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: