Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Nytt koncept i företaget!

Många vill gå ner i vikt efter julen och nyårets alla godsaker.
Jag brukar inte vilja fokusera på yttre välmående utan hellre inre välmående.
Men eftersom jag måste rätta mig efter människors behov och inte min egen önskan
alla gånger, så kommer jag nu att hjälpa till mer med viktminskning.
Jag är dock terapeut, så vill jag ändå kartlägga vad viktökningen handlar om -
om man är otillfredsställd inom sig. Det kan då resultera i att man tröstäter, eller äter av
stress eller ilska.
Tio kilo kan man gå ner på tre månader, utan någon dramatik alls.
Det handlar om att lära sig äta rätt och träna rätt.
(och bearbeta inre utmaningar om det behövs)
En sundare livsstil behöver många. Jag vill hjälpa människor till ett harmoniskt, lyckligt liv - och en bra vikt kommer som en bonus.
Välkommen att höra av dig för mer info, eller för att anmäla dig!
Maila eller ring: [email protected], 0707-208659
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: