Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Min hårt arbetande make

Det är med stolthet jag berättar nu - efter ett par år - att min man bygger om Täby Centrum och det blir såååå snyggt!
För första gången sen han började med projektet så har jag, hans mamma och Olivia besökt centrumet och tittat hur det går. De hade invigning av den ena delen av centrumet igår, men tyvärr hann jag inte vara där då.
Nu ska de också bygga ut väldigt stort, men det har bara hunnit till att de gräver med flera grävmaskiner långt ner i marken...
Nu ska Peter snart starta upp bygget av Tyresö Centrum också.
Han offrar sig, sliter och har ett ansvarsfullt jobb.
Jag vakar alltid över att han har balans i livet förstås, men det tycks fungera bra:)
Här är gubben min;)
Här är projektet Täby Centrum.
Här är projektet Tyresö Centrum.
<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: