Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Äldsta sonen flyttar hemifrån!

Kan knappt fatta att det är sant - men nu är det dags!
Äldsta sonen; Sebastian, ska flytta hemifrån!!!!!
Sebastian flyttar inte bara hemifrån - han flyttar till andra sidan jorden;
till Sydney, Australien! Han ska plugga media bland annat.
Och det är fantastiskt bra, för det är ju hans gebit och självklart ska han få vidare-utveckla detta område.
Dessutom är jag helt trygg med att han klarar allt galant på egen hand.
Han är mogen, trygg, duktig, ambitiös, vänlig, social, kärleksfull, tålmodig, seriös, har balans i livet, är stresstålig och jag unnar honom att lämna uppväxtorten och ge sig ut i stora vida världen - att utvecklas ännu mer som människa.
Men ändå.....hur ska jag klara mig utan honom här hemma?? Hur ska jag kunna leva utan min älskade Sebbe?
Självklart vet jag att jag kommer klara mig, men ändå......
Sebbe!! Jag älskar min Sebbe! Det bästa som kunde hända mig,  en 21-årig tjej, var när jag födde denna ljuvliga pojk! Minns det som igår; sötaste, snällaste babyn man kunde få! Och så har det fortsatt. Han är bara bäst!!
Pappa Peter och jag står bakom Sebbe vad han än gör. Vi unnar honom frihet, oberoende, utveckling och allt gott!
Min tröst är att vi ska hälsa på honom några veckor under julhelgerna:)
Så tack vare Sebastian så får vi en fantastisk resa till Australien!
Det gäller att se det positiva i allt...;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 David T
skriven :

Ja i Australien pluggar dom hårt ;) Nooooot surfa, sola, bada står nog mest på schemat gissar jag :). Iaf så var det så när man pluggar bachelor of graphic design...



Världens bästa land dit borde man flytta :)