Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Bootcamp- start!

Nu på lördag startar jag min bootcamp i skogen här på Norrbacka!
Det blir 10 gånger och datumen är:
  • 5 juni
  • 12 juni
  • 19 juni
  • 7 augusti
  • 14 augusti
  • 21 augusti
  • 28 augusti
  • 4 september
  • 11 september
  • 18 september
Hur ser träningsprogrammet ut?
Tja, så här kan det se ut, åtminstone i början:
  • Jogga 5 minuter
  • 5 armhävningar
  • Knäböj och gunga vikten från vänster till höger fot + 5 jämfotahopp Upprepa
  • Jogga 5 minuter
  • Spring fort uppför en backe, jogga ner. Upprepa 5 gånger.
  • Jogga 5 minuter
  • Krabbgång baklänges 20 minuter
  • Sidoplankan. Räkna till 10 på varje sida
  • Vanliga plankan. Räkna till 30.
  • Jogga 5 minuter
  • Stretcha hela kroppen
Så ser nybörjarprogrammet ut, och det kan alla klara.
Vartefter vi blir "varma i kläderna" så kan man alltid öka på joggingen, öka på antalet övningar osv.
Jag följer gruppens utveckling.
Syftet med detta är att jag vill hjälpa alla att komma igång. Inte att träna redan vältränade personer, även om de självklart är välkomna.
Men finns det önskemål av personer att köra mer avancerat program, så är jag självklart villig att starta en sån grupp också.
Redan nu finns det personer som anmält sig, men självklart finns det plats för fler! Skogen är ju stor:))
VÄLKOMMEN ATT HAKA PÅ !
Ring mig/ sms:a mig på: 0707-208659 eller maila mig: [email protected]
Obs!! Man kan betala för 5 gånger (250kr) eller 10 gånger (500kr)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: