Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Ut i friska luften!

Var trött när jag vaknade i morse. Somnade sent och gick upp tidigt. Kunde lätt ha sovit längre.
Men O ville ha frukost så det var bara att pallra sig upp:)

Os outfit idag! (men jordgubbs-babymössan glömdes hemma...)

Efter att jag lämnat henne på dagis så tänkte jag att antingen går jag och lägger mig igen eller så ringer jag viktiga telefonsamtal. Eller åker till kyrkan och jobbar. Eller.....nej; valet föll på promenad i den härliga, blåsiga, soliga sommarluften! Så jag gick till mamma. Där satt hon instängd i ett varmt hus. Jag fick ut henne också och tillsammans gick vi till centrum och handlade.

Härligt att vara ute i friska luften! Det är rena medicinen.


Sen hem igen, kånkandes på matkassar.....gjorde lunch hos mamma.
Sen bar det av hemmåt för mig.
Inget annat har jag hunnit idag - men detta kändes ju viktigt iallafall:)

Det här åt vi! Lax, potatis, svamp, ägg och sås på gräddfil + majonäs.

Nu ska O få komma hem och mysa!