Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Avkoppling!

Har jag inte haft barn att ta hand om, har jag pluggat. Och alltid haft volontärjobb. Men nu har tiden i mitt liv kommit då jag har och tar tid att bara koppla av efter jobbet. Helt underbart! 
Jo, jag har ju en 14-åring hemma, men kvalitetstid med henne innebär mest bara närhet - med film, eller varsin smartphone. Ibland får vi med henne på promenader, spela spel eller träna på gymet men även hen är trött efter skoldagar och därmed helt nöjd med att bara vara. 
Vi har nyss skaffat Netflix, efter 14-åringens önskemål. Nu njuter vi av serier och filmer. 
Men när våren kommer på riktigt och bygglovet är klart, ja då sätter vi spadarna i jorden och börjar bygga ut och om! Då lämnar vi inne-aktiviteterna och njuter av vår vackra utomhusmiljö. 

På gymet i ottan. Sen ökar utomhusträningen mot sommaren.

Tacksam över vår boendemiljö🙏🏼

På promenad

Kul med kvalitetstid med tonåringen ❤️


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: