Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

50 år - mitt i livet!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu har jag levt halva livet. En del skulle se det som mer än halva. Vilken ålder har du tro för att du kan bli? Enligt min livshandbok satte Gud en gräns för människans ålder på 120 år. För mig är innehållet viktigare än längden på livet. Allt har sin tid och jag njuter av den säsong jag befinner mig i. Barndomen...ungdomsåren/tonåren...småbarnsåren...och nu då barnen är stora och jag har omskolat mig till drömyrket, flyttat till drömboende och firar mitt liv som 50 åring med att resa med hela vår underbara familj. 

På min födelsedag var jag hemma och tog emot dem som ville gratta mig med italiensk buffé. Tacksam för alla gratulationer. 
Övre foton: @sebastianstrand








(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: