Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Hej mitt i lunchen!

Hej! Hoppas ni har det bra! 

Nu har ju sommarvärmen dundrat in och mitt skinn är smått vidbränt😬 Jag menar, vem vill skydda sig när man som svensk kan räkna årets soldagar på händernas fingrar? 
Har precis haft långledigt men är nu tillbaka på jobbet igen. Efter idag har jag 16 arbetsdagar kvar till semestern! 
Men åh vad jag älskar mitt jobb! Det jobb jag fick för 1 år och 2 månader sedan, på Familjehemsenhet inom socialtjänsten, är som klippt och skuret för mig! Får berätta mer om tjänsten en annan dag här. 

Nu har jag lunchat hemma för att vår hund behövde rastas av mig. Min man jobbar nu som konsult och har kontor hemma men idag är han på språng. 

Ha det gått! Måste dra! 

Idag kör vi vitt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: