Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Drömjobb, kvällsmys och köket tar form!

Åh vad jag älskar mitt nya jobb som socialsekreterare! Det är ännu roligare än vad jag kunnat drömma om! Man gör skillnad för människor varenda dag!❤️ 
Jag har fått tjänsten som barnhandläggare, vilket betyder att jag placerar barn i bästa tänkbara familjehem och mitt fokus är hur barnet mår och utvecklas. Jag följer upp detta och träffar/samtalar med familjehemmet och andra runt barnet. Utredning och vårdplan är redan klart från annan enhet. Min uppgift är att se till att barnets vårdplan följs upp, att barnets behov möts. Det är så trevligt att samtala med barnet och dess nätverk. Älskar det verkligen. Jag har nått mina drömmars mål😍 
Ja, förutom examen då, vilket ligger inom ett halvår! Nu väntar vi på att få C-uppsatsen godkänd samt att jag behöver tenta om en kurs igen😁 

Köket börjar ta plats nu! 
Ikväll cyklade jag och Olivia till Ica och handlade. Vi tog med Lexie och det funkade bra😊


Härlig kvällssol! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: