Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Provar kläder är kul!

Jag tycker kläder är väldigt roligt! Att blanda gamla med nya i olika kombinationer. Hemma har jag slapparkläder och nu i värmen mest bara bikini och nån tunika om det kommer folk. Därför är det extra kul att få klä upp sig lite. Som på söndagar när vi ska till kyrkan. Man måste inte alls det utan får komma som man är - det är jag som tycker det är kul bara.
Även jobbet jag nu har som socialsekreterare ger mig inspiration till "kontors-klädkod". Nu åker vi några dagar till Hillsong Conference i London så nu har jag grävt i garderoben😅 Allt ska jag inte ha med mig men några plagg iallafall. London, here I come!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: