Wellness By Camilla

MedelÄlderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hÀlsa, resor och relationer. VÀlkommen!

Vilken dagđŸ™ŒđŸŒ

Vilken makalös dag! Jag nyper mig i armen! Det finns inte ord att beskriva hur tacksam jag Ă€r till Gud att jag fĂ„r vara en del av det Hillsong Ă€râ€ïžđŸ™đŸ» 
Vi har fĂ„tt sĂ„ mycket; glĂ€dje och skratt, livsstories och tĂ„rar, nya andliga uppenbarelser och uppgifter och en enorm tro och förvĂ€ntan pĂ„ framtiden! 
Önskar att alla fick uppleva det jag upplever! 
En viktig stark sak Ă€r att vi nu alla tiotusentals, kanske hundratusentals kvinnor tillsammans ber för vĂ€rlden varje dag klockan 12. #middayBABYmidday hittar du mer info pĂ„ om du vill. 

Mitt larm Ă€r nu instĂ€llt. 

En stund som jag aldrig kommer glömma var nĂ€r nĂ„gra underbara kvinnor och ledare delade sina tuffa svĂ„ra perioder i livet dĂ€r Gud varit med och gjort under och mirakler och idag tjĂ€nar de honom heltid. 
Cass hade ett gripande helandeunder att dela med oss. 

Blev sÄ glad att trÀffa underbara Belle och Kicki!
12.000 kvinnor jublade nÀr en pojkvÀn gjorde en förlovningskupp för flickvÀnnen!
Med bÀsta Anna-Rosa inför The Wave!
đŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒ
avslutade en fantastisk Colour pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt: en italiensk restaurangđŸ‘ŒđŸŒ
Ny vĂ€nskap ❀❀
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: