Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Semestern har börjat!

Det kändes bra att gå på semester i torsdags då jag äntligen kände (efter nästan fyra månader) att jag börjar förstå hur jag ska lägga upp mitt arbete. Det är både tydliga ramar att förhålla sig till och lösa tyglar där just mitt "hantverk", dvs kännedom om hur människor fungerar, min samtalsteknik och min personlighet påverkar min relation med klienter, familjehem och föräldrar. Svårt men väldigt roligt.
Men nu har jag semester och den startade i torsdags kväll med att vi hade connectgrupp hos oss. Toppenväder, ett 15-tal av vår grupp, mängder med god mat och midsommarkul med kubbspel. Väldigt roligt! Alla var så tacksamma och jag med:)
Midsommarafton firade vi som vi gjort de senaste åren ute på landet med våra vänner där. Varmt och molnigt men solen kom fram på kvällen.
I går fick vi ha kvar L & E som lagade så gott långkok åt oss! Bland det godaste jag ätit. Men så var det också tillagat i 6 timmar! Och medan de fixade mat och solade och badade hemma så cyklade P och jag till Rosersbergs slott och firade en ny vän som fyllde 40 med picknick och brännboll.
På kvällen satte vi äntligen i vår båt och åkte till Sigtuna där vi visade E hur vackert Sigtuna är sommartid.
Idag njöt vi av allt i vår kyrka Hillsong! Nya och gamla vänner, fantastiskt budskap, god tårta och mycket kärlek<3
Blev bjudna på middag hos min svärmor och nu har vi varit på Ikea och handlat grejer till vår uteplats och lite till attefallshuset. Det är en regnig kväll nu så jag ska mysa inne med familjen😊

Connectens midsommar!
Midsommar i skepptuna
Kvällspromenad
Lika frisyrer
Löpning o pw hör sommaren till!
Borta bra men hemma alltid bäst!
Vårt nya lilla hus!
Jag blir så nöjd!
40-årsfest vid rosersbergs slott
Älskade L & E ❤️
L & E:s fantastiska mat!
Båtpremiär!
Kubb!
Midsommsrdamer
Med världens bästa❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: