Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Effektiv lördag

Vissa dagar hinner man inte göra så mycket - andra hinner man hur mycket som helst. Trots att dygnen har lika många timmar. Otroligt, eller hur?
När jag funderade över vad jag gjort idag inser jag att jag hunnit med massor; löpning, ridning, solning/bokläsning, målning, matlagning, tvätt, städning, hundpromenad, plugg och nu ska jag klippa P. 
Man mår som bäst när man har hunnit mycket men också vilat, tycker jag. 
Sprang imorse och det var så här igenvuxet på ett ställe!
premiär för tölt! 
P är en ihärdig man!
Jag ville hjälpa till och fick en målarippgift.
Här i soffan åt vi middag och slumrade till. Så skönt!
kl 20 badade O och hennes kompis fortfarande!
Dagens ridtur blev ett fint minne för livet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: