Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Bortbjuden på gott och nyttigt!

Blev bjuden på en fantastiskt god lunch av en vän idag. Finns knappt något lyxigare! Att få sitta ner och njuta av mat , sällskap och kaffe med choklad utan socker👌🏼🌷 
Men jag glömde fota maten innan jag glufsade i mig den. Vill ändå inspirera er: 
Salladen bestod av morötter, champinhoner, gurka och selleri. (Jag måste börja med färsk selleri så här i sallader! Urgott!)
Till det kött i en gudomlig sås gjord på skyn från köttet, grädde och créme fraiche. 
Keso till samt hemmagjord majonaes. (Jag ska aldrig mer köpa majo; vet ni hur enkelt det är att göra egen? Hon tog ett ägg och ca 2 dl rapsolja och mixade ihop det med lite salt och peppar)
Bovete till:
Nästan helt slut på bilden. Gotti! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Josefine
skriven :

ville bara kika in och önska dig en trevlig helg :)

Svar: Vad kul! Tack detsamma😃 Kikade in hos dig och såg att du är gravid. Kul! Jag har fyra barn; tre vuxna och en 11-åring❤️
WellnessByCamilla