Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Kära blogg, vad jag gillar dig❤️

Jag älskar att skriva och jag älskar att bjuda på mig själv, att vara personlig! Dock sparar jag det jag kallar "privat" till dem jag har allra mest förtroende för. (Och det är nog bara två,tre stycken)
Men här vill jag gärna vara personlig - här lär du känna mig hyfsat bra😊 

Just nu är det höstlov och jag har en blandad vecka av plugg och kvalitetstid med min lilla skolflicka💕😉 
Vi var på bio och shoppingrunda, bakat lite och ska idag in till stan och se vad som finns att erbjuda där denna vecka. TV4 och Idol bjuder oss iallafall på ett genrep kl 16! Ska bli så kul att träffa Jens och de andra👍 
Helgen blir fylld av kära återseenden! Dels kommer mellansonen hem och dels syrran med en dotter. Kalasande på lördag för Philip som fyller år🎉 

Hösten börjar trots allt kännas som höst nu med mörker och gråare väder, även om temperaturen är över det normala.

Önskar dig kära bloggen och förhoppningsvis någon läsare, en fantastisk hösthelg! November är här! 🍁🍂
Många myskvällar blir det under säsongen😉
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: