Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Jag lever!

(löpträningssäsongen är i full gång! här en bild från tidig vår)
Jaa....vad ska man skylla på? Att sonen har min dator jämt? Att jag inte har tid? Att det är sol ute på dagarna? Tja, inte vet jag, men det är sannerligen länge sen jag bloggade nu!
Ska gå och sova, men vill skriva nått iallafall!
Livet just nu innehåller:
SOL och underbar VÅR!!! Detta njuter vår familj av till max! Bästa årstiden.
Jobb:
Jobbet jag har på skola/kyrka löper mot sitt slut (början av juni) så där håller jag på med en mental och fysisk avveckling. Känns helt rätt. Spännande att ledas vidare....
Har sökt ett par intressanta jobb och ska på ytterligare ett par intervjuer....antingen blir det någon av tjänsterna, eller så tänker jag fokusera på vidareutbildning och mitt företag WELLNESSbyCamilla och vara hemma mer med dottern.
Företaget:
Mitt företag växer sakta men säkert: nya Zumba-kunder kommer nästan varje gång fortfarande, coachsamtalen blir fler och fler - i allt från kost -och träningschema till stresshantering och relationer. Klipper kunder i en jämn ström.
Ska jag utöka framöver så är det coachande samtalen, samt gärna föreläsningar och kurser.
Hemma:
Vi byter ut köket här i maj. Vårt gamla 70-tals kök ska äntligen ut!
Trivs så bra här där vi bott så länge (19år snart) och med det nya köket så kan vi nog bara njuta livet här sen.
Ska ut med båten så fort vi kan....frågan är om vi har kvar vår gamla segelbåt eller om det blir en motorbåt istället? Tittar lite...
Resor:
Några resor blir det. Österrike en helg ligger närmast, Island i sommar och New York i höst. (härligt att man bor så billigt i gamla hus!!;)
Familjen:
Killarna klarar sig helt själva. Lagar mat, städar, jobbar och tjänar egna pengar.
Äldsta sonen kommer hem några veckor i sommar och det ska bli fantastiskt att få skämma bort honom då! Sen far han iväg ett år till åtminstone.
Olivia börjar åk 1 i höst så hon är ju stora tjejen också! Tjatar om hund....men får nöja sig med katten så länge:)
Nej nu är det dags att sova! Vi hörs snart igen. Jag lovar - ska försöka hinna med bloggen bättre!
kram till er alla <3
(på lördag ska jag på bröllop! dock i andra kläder och skor än dessa:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: