Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

En ny period att kliva in i

Oj, hej bloggen! Det var länge sen! Höll faktiskt på glömma bort dig....
Vad händer? Jo, jag går in i en ny period nu...
Jag har nästan avslutat min tjänst som anställd i Hope Church. Det enda jag sysslar med nu är mitt företag WellnessbyCamilla.
Företaget har jag haft i 2,5 år nu och det har rullat på rätt bra tycker jag.
Inga stora pengar, men Zumban kör jag ju tre gånger/vecka under jan-maj och sept-dec. Har en stabil grupp med stammisar och oftast nya som tillkommer. Succén Zumba Fitness tycks fortsätta!
Under juni och augusti kör vi nu Bootcamp två gånger/vecka.
Klippningen rullar på med ett gäng stammisar och sen tillkommer även där nya hela tiden. Det har vanligtvis bara varit någon kund/vecka, men nu runt student, skolavslutningar och semestrar så har det ökat på och denna vecka har jag t.ex. 6 kunder.
Coachningen har ökat och jag har och fortfarande håller på att coacha ett tiotal klienter, som känner framgångar i att få den här hjälpen. Det här är framtiden för folk! Ha sin egen livscoach.
Mer på jobbfronten är väl ett par Zumba-event-erbjudanden som jag hoppas blir av.
Har sökt en coach-tjänst också där jag fortfarande väntar på svar...eller en andra intervju först och främst. Det ligger lite på is just nu, så jag nöjer mig med att få vara hemma med Olivia lite mer så länge...
Privat då? Tja, vi laddar för Islands-resa just nu. Det ska bli kul att få komma dit!
Blir annars en sommar på sjön, hoppas vi på.
Vi har köpt en motorbåt och sålt segelbåten, kors i taket! Peter är ju sedan gammalt en "seglare" men nu testar vi motorbåt ett tag i alla fall.
Sommarmotion:
Jag har börjat springa längre sträckor nu - inspirerad av mina bästa vänner! Milen ca 3 ggr/vecka är vad jag nu försöker köra under sommaren, förutom dagliga lilla styrketräningsdosen innan läggdags. Och så självklart Bootcampen. Hela augusti kommer bestå av ett par Zumba-timmar varje dag då jag ju måste träna in ett nytt program inför Zumba-starten för höstterminen i september. (det är väldigt bra att ha träning och motion som sitt jobb, för då kan man aldrig slippa undan;)
Ja, det var lite ur mitt lilla liv det;)
Hoppas du har det bra också!
Ha en underbar sommar!
kram C.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elin Östfalk
skriven :

Hej Camilla! Jag vill gärna börja dansa Zumba i höst, vart, när och hur ser terminen ut? Vill helst dansa/träna två dagar i veckan! / Elin Östfalk :)

Svar: Hej! Nu är vi igång och det är bara att haka på! Måndagar kl18 i Hope Church, arlandastad, tisdagar kl18 och kl19 i tingvallaskolan, torsdagar kl17 i Sätunaskolan. Kram camilla❤
WellnessByCamilla