Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Zumba-terminen avslutad med utomhusparty!

Jag har fantastiska vänner och familj!
Magnus Hellgren är så suverän, så excellent! Han riggade ljudet åt mig; de STÖRSTA högtalarna som det stora Harvest Center hade att erbjuda, släpade han ut i gräset!!
Inte nog med det; han fixade headset åt mig, en scen och var med som dj/ljudtekniker hela kvällen!!
Wow!
Adele Hellgren kom och skar upp frukter och plockade fram bubbelvatten och snacks till alla! Helt suveränt!
Sebastian, vår äldsta son, är en sån klippa! På EN timme ca så fixade han fram nya flyers åt mig som jag kunde dela ut till mina kunder!! Wow!!
Peter kom efter jobbet och plockade upp Olivia, så hon fick komma hem och sova i tid.
Philip uppdaterade min hemsida igen igår kväll!
Ja, vad skulle jag göra utan mina vänner och min familj?
Inget skulle bli lika bra kan jag säga!
Ett stort TACK till dem! Älskar er hela högen!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: