Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Trött på Zumba?

Nej, man tröttnar inte på Zumba Fitness - dansen! Det gör man inte.
MEN däremot så är jag trött på allt som har med Zumba Fitness att göra!!! hahahahahha, alltså jodå jag älskar att dansa Zumba! Och jag ska absolut fortsätta att vara Zumba- instruktör i fortsättningen - denna roliga effektiva träning och partyhöjare!
Men just nu orkar jag inte se en enda Zumba-logga till!!
Blä! En del är så insnöade på en enda grej, har ni märkt det?
Jag blir ju också lätt insnöad i början när jag hittat nått nytt, ni vet....Men när det gått ett tag så känner jag "hallå! livet är bra mycket mer än bara den här grejen så cooola ner nu Camilla!!"
Och på Facebook så brukar jag faktiskt ha en grej för mig som ingen vet, men som är en mycket bra funktion där; jag döljer alla inlägg från vissa personer:)
De är mina FB-vänner, men jag orkar bara inte läsa en enda grej till från dem för de bara skriver om samma saker hela tiden.....Jag är säkert bortkryssad av nån också, men jag försöker verkligen skriva blandat. Det kan vara visdomsord, om familjen, om träning visst, om kost absolut, men mycket mycket mer.
För jag blir själv supertrött om jag har råkat snöa in på nått. Gud förbjude!
Livet är innehållsrikt och det finns sååååå mycket att hitta, att upptäcka!
VAR ALLTID ÖPPEN OCH NYFIKEN PÅ ALLT I LIVET! VÄLJ KLOKT! MEN SNÖA INTE IN OCH TJATA IHJÄL ALLA OM DET! PLEASE!
(säg åt mig om jag gör det tack! )
Ska bli härligt att lämna all Zumba nu i tre månader!
Men jag kommer antagligen få abstinensbesvär innan starten i september...;)
Vi ses i andra sammanhang nu istället!
Som på BOOTCAMPEN kanske? Det ska bli underbart att vara ute tillsammans i skogen, löpträna, ligga och bita gräs när vi kämpar med våra 15 armhävningar, få plocka bort barr från armarna då vi legat och gjort plankan, upptäcka en blöt fläck i korsryggen efter våra situps.....ja det ska bli gött! I ur och skur!
Välkommen med! Vill du ha garanterad plats så mailar du: [email protected]
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: