Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Zumba-party i Ljusdal!

Nu är det spikat och klart; jag ska, tillsammans med Adele och hennes svägerska Sandra, ha ett ZUMBA-PARTY i Ljusdal i maj!
De har ingen Zumba där ännu men längtar! Så vad är bättre än att ordna ett fett dansparty åt dem?
Det ska bli riktigt kul och om det blir en sån hit som vi tror så kommer jag vara öppen för att göra det på fler Zumba-fattiga orter!
Så om du känner till ett ställe där ni vill ha min Zumba-party, så välkommen att höra av dig!
Jag kör dubbeltimme; två olika program, så det är fullt ös, precis som det ska vara!
Kul att träffa nya människor och kul att få introducera världens just nu roligaste träningsform!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: