Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Bockar av i planeringen...

Mycket att göra denna vecka - många bollar i luften!
Så då gäller stenhård planering - tidsschema på allt.
Låter trist kanske för man vill väl vara spontan?
Ja, men det är jag också;) Som nu när jag sitter här och skriver! Det finns ju inte inplanerat men jag tar en liten stund ändå medans jag fikar så här på kvällskvisten.
Jag älskar att skriva så det är inget jobbigt med det någonsin - tvärtom! I love it!! Skulle nog faktiskt lätt kunna vara författare! Drömmer ibland om att få ge ut böcker. Att få sitta och skriva och skriva och skriva i timmar!! Wow!
Så vad har jag bockat av nu då på min To-do-lista denna vecka?
(jag älskar min iphone-kalender! den kan jag inte vara utan nu.)
Förutom mitt jobb i Harvest Center mellan 7.30-13 på dagarna så har jag denna vecka hunnit med:
1. Fixa ett ordentligt företagskonto för mina kunder att sätta in pengar på.
2. Haft mina tre zumba-pass givetvis på kvällarna. Sprungit då jag inte haft zumba.
3. Haft styrelsemöte hemma hos oss med tillhörande hembakat fika;)
4. Fixat affischer som jag också skickat iväg till Ljusdals-Zandra så hon kan tapetsera hela sin stad innan vi har vårt Zumba-party där i maj.
5. Fixat en snygg rollup (som jag ska använda på lördag första gången) som kommer imorgon.
6. Fixat nya snygga visitkort som kommer med expressbud imorgon och ska användas fr.o.m. lördag.
7. Haft hälsocoach-samtal med en av mina klienter och skickat med honom en månadsplanering av kost & motion.
8. Läst läxan nästan färdig inför kursen på lördag.
9. Satt upp min monter som är till på lördagkväll. (Modeshowen ni vet)
Kvar att göra är ett par hårklippningskunder som kommer imorgon em. Fixa flyers och klippkort att sälja billigt samt "prova-gratis-zumba-biljetter att lägga i goodiebagsen.
Det är jobbet.
Jag ska även hjälpa mamma att vårstäda ordentligt i hennes hus imorgon.
Men imorgonkväll ska jag bara njuuuuuuta!!! Då ska jag få umgås med mina f.d. kurskamrater på en trevlig restaurang:)))))
Längtar efter mina tjejer! Tjolahej vilket underbart liv jag har!!
Och jag ska fortsätta att se till att göra allt jag kan för att det ska fortsätta så! Det är att välja rätt i varje situation som är viktigast! Att inte gå på vad känslor säger utan att gå på vad som är bra val för mig och mina medmänniskor. (och det är inte alltid det känslorna vill, det har man ju lärt sig;)
Nu ska jag läsa klart läxan! På lördag har vi prov på Äktenskapsrådgivar-kursen! Hej svejs!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: