Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Lifecoaching!

Jag har ju inte skrivit på toklänge!
Har sååå mycket att berätta, men jag måste få börja med att visa en bild på en klient som har en helt ny livsstil idag!
Vi har ändrat lite grann på mycket och det gör att han idag har en livsstil som han älskar och som han kommer att kunna leva med resten av sitt liv.
Om du också behöver ändra din livsstil så hör av dig och boka samtal med mig.
Det kan vara att du är jätteorolig av dig eller bara allmänt stressad.
Det kan vara att du behöver ändra kosten och motionen.
Det kan vara att du behöver sova bättre eller få bukt med din huvudvärk.
Kanske du fastnat i ett negativt mönster i relationen med dina anhöriga, din
partner eller dina barn.
Kanske behöver du stärka din självkänsla eller få mer självförtroende.
Jag ska berätta priset jag tar för jag är fortfarande oförskämt låg i pris
jämfört med andra coacher. Det beror på att jag dels bestämt mig för att jag
vill ge alla chansen till ny livsstil, oavsett social ställning.
Dessutom vill jag ligga lägre i pris de fösta åren då jag bygger upp en kundkrets.
När den växer kommer jag höja priset en del.
Som det ser ut nu så kommer jag höja efter årsskiftet.
Då kommer det kosta 600kr för en timme med mig - nu kostar jag bara 400kr/tim.
Välkommen!
Mail: [email protected]
Tel: 0707-208659
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: