Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Stilla veckan

Ni som tycker jag håller på med mycket jämt; vet ni vad jag har gjort hela dagarna från tisdag till idag, fredag??
SOFTAT I MIN ONEPIECE!!
Hahahha, helt galet! Har ju haft huuuuur mycket tid som helst som jag spenderat på bland annat:
facebook, filmer, böcker, tv-program, mailat, städat (den häftigaste aktiviteten dagtid), spelat kort, målat, ätit o käkat gott! I fyra dagar nu!!
Nåja, jag vabbar ju med en sjuk Olivia så det är ju inte som att vara ledig. För då har man frihet att åka iväg o handla eller träffa folk. Men nu är man fast här i soffan så att säga.
Hon ligger mest för hon har haft ont i huvudet och feber varje dag, stackarn.
Hon tycker det är tråkigt....missade ett kalas idag....är rädd att missa både dansen och en släktträff imorgon....ja, ja, sånt e livet med barn. Det är bara att gilla läget.
Och göra det bästa av situationen.
Och drömma om det man kan göra igen när hon är frisk!
Jag drömmer nu om shopping-rundor, att umgås med vänner, att vara ute i naturen och ta promenader och åka långfärdsskridskor med packad ryggsäck, att träffa alla på mitt administrationsjobb!
Som tur är så har jag kunnat jobba lite med företaget i veckan; klippt en kund och hunnit ha mina Zumba-pass.
Så helt försoffad är jag ju inte;)
Ha en skön helg!
Här fortsätter jag och Olivia att nöta soffan;)
Alla fyra karlarna i familjen är borta. Så det blir vi tjejer som får fortsätta dras med varandra.
Så vi myser på och njuter av att vi har en skön soffa, ett varm hem, mat i kylen och frysen, kaffe, datorer, filmer, TV...........osv osv.
Vi har ett härligt liv!
Vår miljö är trots allt inte så tokig att vara isolerad en vecka i;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: