Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

En härlig mor-dotter-dag!

O har inte förskoleklass på fredagar. Jag jobbar inte på fredagar. Så idag tog vi ledigt tillsammans med att ha en tjej-dag, eller om man så vill mor-dotter-dag.
 
Skansen först - speciellt akvariet, där vi spenderade två timmar bland ormar, krokodiler, lemurer och orangutanger med flera.
Sen gick vi runt innan vi tog en promenad till Gröna Lund.
Varsitt åkband på - och sen for vi runt som tokiga i fyra timmar!!
Oj oj oj....jag tacklade av till slut när en vagn vi åkte i aldrig slutade snurra trots att den stannat!
Min hjärna kokade!
Började må lite illa, så då sa jag stopp.
For hem vid 22; Olivia piggare än mig!
 
Godnatt, jag är slut!
I en gammal stuga på Skansen fick Olivia göra en egen tändsticksask.
En klubba som inte tar slut i första taget...
Långbenta!
På Ben & Jerrys - Gröna Lund