Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Glömda kommentarer!

Nu har jag fått lite påbackning av trogna läsare; om att jag inte har godkänt (och då ej publicerat) kommentarer. Vilken tur att ni säger till!!
Jag gick tillbaka på "arkiverade kommentarer" och det visar sig att jag inte sett vissa! Missat dem totalt!
Så jag har nu gått tillbaka alla månader jag skrivit dessa ca två år och hittat flera stycken som nu är godkända och publicerade:)
Tack för upplysningen! Jag behöver folks hjälp ibland, för det händer då och då att jag får s.k. "hjärnsläpp" ;P
kram allihop!
ps. Har idag njutit av shopping, höstsolen och en go välsignad stund med världens bästa svärmor! Ni glömmer inte njuta av både litet och stort va? ;) ds.
Jag skulle behöva få en genomgång av
kroppen faktiskt....någonting känns under
ena skuldran och upp i nacken....hm.
Kiropraktorn, naprapaten eller massören?
Vad tycker ni jag ska välja?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cicci
skriven :

;)