Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Bloggtips!

erik albertsson är en god vän till mig.
Jag tycker sååååå mycket om honom - har alltid gjort!
Kommer ihåg när han var en liten parvel...(jag är kompis med hans föräldrar) När andra barn bara lekte med varandra, så kunde Erik sitta med oss vuxna och prata, prata, prata. Han var liksom så klok och snabbtänkt redan som liten:)
Sen har jag följt honom och idag är han en vuxen ung man i tjugoårsåldern. (24 närmare bestämt)
Fortfarande väldigt klok och även mogen i sitt sätt att tänka och resonera (jämfört med andra i hans ålder)
Och han är supertrevlig! Och sååå gullig med sina föräldrar! Måste vara en dröm att ha honom som son:)
Han och jag känner säkert bra connection genom att vi båda brinner för hälsa, välbefinnande, positiv attityd, rättvisor och så.
Han har en fantastisk blogg!
Vill tipsa om den. Så klicka på hans namn här i översta raden av textstycket, så kommer du in på den och kan njuta av hans kloka texter:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Erik
skriven :

tack camilla. jag blev jätteglad när jag såg detta =)

keep up the good work