Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Inget nytt att rapportera...

Sista arbetsdagen hemma och sjuk. Har ju varit väldigt fysiskt oaktiv denna vecka. Hoppas på att snart kunna börja ta igen det med råge!
Ska bli härligt att få starta nya kursen NY LIVSSTIL på måndagkväll. Där ska jag hjälpa de andra att komma igång med rätt kost och träning/motion.
Ska även ta tid så småningom att arbeta lite med sina personligheter, sin självkänsla och att lära sig hantera känslor. Mycket av övervikt handlar ju om känslor. Därför är det en viktigt bit.
Sitter och kollar på "Legenden Om Zorro" just nu på TV. Jag hade inte tänkt titta på den, för jag trodde det var en jättetöntig hjältefilm, men den är väldigt bra! Spännande! Och rolig:) Sen är ju både Catherine Zeta Jones och Antonio Banderas väldigt snygga och duktiga båda två, så bara det gör den sevärd.
Legenden om Zorro
Nej, nu är det nog dags att sova snart.
Ska ha ett par klipp-kunder imorgon. Hoppas jag slipper mina värsta hostattacker!
Godnatt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: