Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Ny livsstil!

Jag har fått frågor om min nya kurs.
Därför ska jag berätta lite mer om den.
Den kostar 70kr/gång och håller på 10ggr = 700kr.
Kursen kommer läggas upp så här ungefär:
  • Jag undervisar om kost, hälsa, träning och motion. Hur kroppen fungerar, vad bland annat kolhydrater, protein och fett är. Hur man ska tänka när man väljer vad man ska äta. Vi lär oss vad vi bör undvika, vad vi helst ska välja osv.
  • Vi kommer få del av en massa sunda och enkla recept på både snacks, fika och mat.
  • Vi mäter oss och väger oss första gången, i mitten av kursen och i slutet. Självklart är måtten bara din egen hemlighet, om du inte själv väljer att berätta för de andra.
  • Jag kommer tala om den kognitiva triangeln = hur tanke, känsla och handling hör ihop.
  • Vi talar om beroenden och dess sug och hur vi kan hantera sug och bli fria från beroenden.
  • Vi jämför flera olika dieter - men det är upp till dig själv om du vill välja en särskild eller bara hitta på en egen.
  • Avslutningsvis så firar vi våra framgångar med att jag och ni tillsammans tipsar och stylar varandra, när det gäller hår, makeup och kläder. En riktigt festlig avlslutning på kursen! Självklart äter vi något gott och nyttigt.
Varmt välkomna att anmäla er!
KURSEN STARTAR MÅNDAG 1 FEBRUARI I HARVEST CENTER! (bibelskolans sal)
tel 0707-208659 eller mail [email protected]
ps. dra med dig vännerna också! ds.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: