Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

hälsan är snart tillbaka!

Idag låg jag helt deckad i feber! Orkade inte ens läsa eller surfa på macen! Det ni!
Sov och sov.
Jag hade fått tid hos läkaren kl. 15.30. Löwets närakut.
Snabbsänkan visade egentligen inte på någon bakterie, men doktorn sa att det är inte säkert den gör det då jag haft infektionen så länge. Man bör då egentligen ta en riktig sänka, men det kunde de inte där.
Hon var ganska säker på att det höll på bli en bakterie iallafall.
När hon lyssnade på mina lungor så sa hon att det lät som när man har astma , det pep och var förträngning i vänster lunga.
Hon skrev diagnosen Bronkit. (akut luftrörskatarr)
Skrev ut antibiotika och den där morfin- hostmedicinen .
Sen for vi till apoteket och hämtade ut dem.
Så nu ska sannerligen varje bakterie, virus och bacill ut!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: