Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Julklappar!

Jag fick några julklappar och är så tacksam o glad! Behöver inte alls ha några för att njuta av julen ändå, men nu fick jag det och wow, det värmer mitt hjärta!
Bland annat fick familjen en summa av mormor att roa oss för - mycket uppskattat och något vi verkligen ska njuta av tillsammans någon dag här framöver! Det blir nog middag och bio tillsammans allihop:)
Fick bok, presentkort på iTunes, vävd liten "matta" av en 5-årig sötnos och ett par långfärdsskridskor!
Dem vill jag uppmärksamma lite extra här:
Det är så sköna pjäxor; lätta, varma och man kan bara lätt ta loss själva skridskoskenan och promenera med dem - upp till caféet o ta en varm choklad med grädde, till exempel;))
Detta kan jag se fram emot; ett gäng vänner som är på glid tillsammans!
Haka på vettja!! ;)

”Det närmaste man kan komma att flyga utan att lämna marken”

Ja, det här kommer vara en perfekt komplettering av motion för mig vid sidan om Zumba Fitness! Stresshantering på bästa sätt; natur, tystnad, frid och välmående....aaah!
Hoppas vi ses på någon is.
Sigtuna är den is där jag och maken kommer att röra oss mest, så välkommen dit!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: