Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Nya investeringar i företaget

Då har man gjort lite nya investeringar i sitt företag WELLNESS by Camilla då:)
Jag klipper rätt mycket nu och mer lär det bli. Därför har jag nu äntligen beställt riktiga grejor.
En ordentlig frisörkappa (istället för mitt duschdraperi jag haft hittills:) Sen proffsiga hårklämmor och en nackviska (en mjuk borst att borsta bort det bortklippta håren med som fastnar på kundens nacke)
Det var på tiden!! Det känns väldigt roligt att klippa! Dels är det skapande, vilket jag gillar mycket. Dels får man en trevlig pratstund!
Ingen har ännu betalat en hundring extra för skön nack- axel- rygg- massage dock. Men det kan jag varmt rekommendera!
Jag har investerat i en superskön lite massageapparat! (haha, nejdå - inte en sån som du nu tänker på! En för axlar o rygg, faktiskt) Den ska jag nog använda på den som vill efter klippningen!
Jag har också beställt en spikmatta. Har tänkt på det sen den kom ut. Jag vet ju nu hur kroppens hormoner fungerar och när man stimulerar nerverna, huden och musklerna så med spikar så utsöndras lyckohormonerna, endorfinerna i kroppen och man mår kanonbra. Det är avstressande, upppiggande och smärtlindrande.
Jag har också till företaget köpt in ett helt fitness-program med namnet Zumba Fitness. Du som tittar på TV-shop har säkert sett det där. Ett fettförbrännande, muskelbyggande och roligt program där olika latinska och karibiska danser influerar träningen.
Körde en timme senast igår kväll och jag ska säga att man blir rejält svettig, samtidigt som man har roligt!
Jag ska dra igång en Zumba-grupp i Harvest Center så småningom. (när jag själv är bra på dansstegen och programmen.)
Så mina vänner - välkommen att gå in på min hemsida www.wbyc.se (wellnessbycamilla) och få kontaktuppgifterna till mig så att ni kan boka mig för klippning, stresshantering, träning, friskvård, coachande samtal med mera.
Självklart ska du också bli min kund eller distributör och äta /sälja Kyäni. Då har du fått med alla bitarna; du ser bra ut, mår bra, vältränad och äter alla vitaminer, mineraler och antioxidanter som du behöver! Maxat välmående!
(kul är att jag inte blir sjuk när jag äter Kyäni. Flera har nu varit förkylda i min närhet - jag har känt av lite början på förkylning, men det har släppt innan det blivit något. )
Välkommen till WELLNESS by Camilla!!
ps. till david: när det gäller priser kan jag ju nämna att det kostar 500kr/månad att äta för kunder, men 365kr/mån. för distributörer. ds.
Kan du plocka bort skräpmat för 500kr/mån och byta ut det mot hälsosamt istället så är det värt det priset, eller hur;) ds.
kram Mimadeta
t; alt="" />
kul att spikmattan är pytteliten medans de andra grejorna är jättestora! hahhaha, ja men ni fattar hur de ser ut i verklig storlek va? hihi
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sara
skriven :

nej... inte spikmatta... det skriker ockultism runt den.. jag fick dåliga vibbar från första gången jag såg den.. Hoppas du inte tar illa upp, men jag tror inte en kristen borde hålla på med hinduisk religionsutövande.. :-/ Be över det..

2 Camilla
skriven :

Hej Sara!

Om spikmatta i sig själv är ockult måste någon verkligen övertyga mig hur det går till och hur den ska kunna påverka mig med sin ockulta "kraft". Jag tror saker är neutrala tills någon ockult eventuellt åkallar onda andars kraft över dem, men jag tror inte chansen är så stor att de gjort det genom det företag jag beställt den ifrån. Dessutom är det bara för mig att bryta de ockulta makterna över mattan om det skulle visa sig vara så:) Vi behöver inte vara rädda - vi äger Guds kraft som är större än den som är i världen.

kram Mimadeta

3 David T
skriven :

Svårt de där tycker jag...Man får nog följa sitt hjärta lite grann.



Vissa föremål tror jag är så laddade med ockultism att det är svårt att använda dom. Själv skulle jag ha svårt för att ha en buddha staty hemma. Eller en spåkula eller ett uppochnervänt krucifix. Om nu spikmattan är i samma kategori det vet jag inte.