Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Facebook-paus

Jag har avslutat mitt konto på Facebook.
Dels tar det så mycket tid, dels vill jag vara mer anonym ett tag. (det kanske låter konstigt för att vara mig - jag är ju inte rädd för att synas och höras, men faktum är att jag ibland har behov av att dra mig tillbaka lite .)
När det gäller mitt jobb vill jag däremot synas och höras - som stress-och friskvårdsterapeut! Som frisör! Som administationschef på bibelskolan! (ja, det är så de kallar min tjänst nuförtiden - fint va;)
Jag är lycklig i mina uppgifter - skulle vilja lyckas bättre som Kyäni-distributör också...(men det går lite trögt just nu.) Vet inte om jag försöker nå fel personer eller om produkterna är för dyra eller om jag inte är bra på detta helt enkelt? Själva produkten tror jag 100% på och det känns skönt! Därför är jag kvar i företaget och hoppas att folk vill ha denna fantastiska produkt och hör av sig till mig:)
Nej, det känns faktiskt väldigt skönt att inte gå in på Facebook och läsa vad alla gör just nu! Nu får jag se om folk orkar hålla kontakten på annat sätt istället med mig;)
Facebook kan verkligen vara en smitväg att "umgås" istället för att ringa eller träffas. Men jag har ett stort behov av att umgås just nu. Så för mig räcker det inte med Facebook.
Dagens tips: Utvärdera allt i ditt liv och rensa ut det du inte mår bra av! Först kan man ju försöka förbättra eller förändra något du ej mår bra av, annars gäller utrensning.
......NOT!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 David T
skriven :

Haha ja Fejan e lite av ett beroende... Problemet med ansiktsboken och bloggar är väl att man skriver för impulsivt utan att tänka efter ordentligt :)



Vad kostar ett paket då?Om kyäni får mig att hoppa ur sängen på morgonen så ge mig ett NU...