Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Födelsedag och skön ledighet:)

Tänk - hur tufft jobb man än har så känns det som om två dagars ledighet ger en så pass mycket vila att man är pigg och alert  för hårt arbete igen!

Nu tog jag det lite väl lugnt.....jag har inte sprungit och inte tränat. Resultat av det slarvet = ont i ryggen + otillfredsställelse i kroppen. Så bättring där, kära jag själv;)
När det gäller träning så har jag i mitt huvud ett ungefärligt schema när och hur mycket jag ska träna. Sen ibland så följer jag inte schemat, av naturliga orsaker, MEN (och här kommer mitt hetaste tips!) JAG HAR KVAR SCEMAT I HUVUDET OCH ÅTERVÄNDER TILL DET SÅ FORT JAG KAN. Därför ger jag aldrig upp och blir passiv. Jag kan misslyckas, jag kan komma av mig från spåret, men jag reser mig fort, återgår till min ursprungsplan och är därför snabbt med på banan igen:)
Detta är mycket viktigt, dels för mitt fysiska välbefinnande, dels för mitt mentala och psykiska välbefinnande, min självkänsla. För då är jag i egna ögon inte en person som misslyckas utan som alltid kommer igen:)
Så se till att gör detta mot dig själv; KOM ALLTID IGEN! GÅNG PÅ GÅNG.

Så vad har jag pysslat med dessa dagar?
Jo, jag har plockat igenom och rensat och fått ordning på allt där hemma. Skönt!
Sen har jag bakat och fixat och framför allt firat vår äldsta son S som fyllde 19år igår!
Han fick dollar + en Rubiks kub av oss;) Han är galen i kuben - löser den gång på gång. Jag fattar inte hur, men det är ingen idé jag försöker!;)

Ett stort TACK till Samira som kom och grattade honom!!! Med fantastisk god parfym! Gulliga du!;)

Nu ska jag gå och lösa ut någon på position. Rasten är slut.
Klart slut.
kram!